پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
نقش آفرینی شرکت‌های مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان در پنجمین نمایشگاه مادر، کودک، نوجوان و اسباب بازی

در آستانه هفته پژوهش و فناوری رقم خورد:

نقش آفرینی شرکت‌های مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان در پنجمین نمایشگاه مادر، کودک، نوجوان و اسباب بازی

- 1402/09/20

پارک علم و فناوری خراسان با بیش از 10 شرکت در پنجمین نمایشگاه مادر، کودک، نوجوان و اسباب بازی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در آستانه هفته پژوهش و فناوری، پنجمین نمایشگاه مادر، کودک، نوجوان و اسباب بازی با حضور 10 شرکت فعال در حوزه اسباب‌بازی و صنایع خلاق و فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار شد.

یاسر سیاوشی مدیر مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان گفت: ما در این نمایشگاه با رویکرد توسعه بازار شرکت‌های حوزه صنایع خلاق و فرهنگی حضور یافتیم و هدف اصلی ما مردمی سازی این صنعت بود.

وی افزود: از دیگر اهداف ما در این نمایشگاه تشکیل کارگاه‌های ارائه محور توسط شرکت‌ها جهت شناخت بیشتر از محصولات و همچنین کارگاه‌های آموزشی جهت آگاهی از خدمات برای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان بود.

مدیر مرکز رشد فناوری‌های فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان با تاکید بر اهمیت توسعه تعاملات و شبکه سازی افزود: با توجه به اینکه محوریت اصلی این نمایشگاه مختص به آینده‌سازان کشور است و استان خراسان نیز پایتخت فرهنگی جهان اسلام است حضور مسئولین برای توسعه تعاملات بسیار مثمرثمر بوده و ما در این نمایشگاه با برگزاری جلسات و بازدید از شرکت‌ها به تعاملات خوبی با سازمان‌های مرتبط با حوزه صنایع خلاق و فرهنگی رسیدیم.

شایان ذکر است در این نمایشگاه شرکت‌های راستا مهرتوس(سپتا تویز)، توسعه هوش افزار کودک آوند(بیس تویز)، توسعه زیست بوم شکوفه های رها (باغ شکوفه های رها)، زیست بوم خلاق برنامه نویسی(پایتون تیک)، هیراد رباتیک پارسیان، گروه توسعه نشاط و سرگرمی فزا زیست، صنایع فرهنگی اسلیما،  گروه آرتین توس،  گروه تابان تویز، آریا من گیمز، شتابدهنده انسان، آینده سازان نانو فناوری عصر جدید و پیشران توسعه فناوری خواجه نصیر حضور داشته و به ارائه خدمات خود پرداختند.

دانلود پیوست خبر الهام رحمانی الهام رحمانی مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی یاسر سیاوشی جامی یاسر سیاوشی جامی میتراسادات ناظر میتراسادات ناظر